יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

היער השחור עם ילדים או קרוז לגיל הזהב עם מעלון לנכים


טיולים לחו"ל מיועדים לכל אחד. זקן, מבוגר או טף- כולם יכולים לטוס וליהנות בכל רחבי העולם. אך לצד טיולים שבהם לא חשוב איזה גיל של אדם נוסע לטיול, ישנם טיולים מיוחדים שמותאמים למגזר מסוים.

היער השחור עם ילדים ופארק היורודיסני


כך למשל, ישנם טיולים המיועדים במיוחד לילדים וטף, עבור הורים שמעוניינים לקחת את ילדם להרפתקה בלתי נשכחת. למשל, טיול לפריז בו העיקר של הטיול יהיה קרוב לוודאי פארקי השעשועים של הבירה הצרפתית, כמו פארק אסטריקס ובעיקר פארק היורודיסני, פארק השעשועים המפורסם ביותר באירופה. עוד אחד מהמקומות המיועדים במיוחד לגיל הצעיר הוא היער השחור בגרמניה. טיול אל היער השחור עם ילדים הוא אחד הטיולים המרשימים כל ילד והמהנים ביותר, מאחר שלמען האמת הוא טומן בחובו כמעט את כל מה שילד צריך על מנת ליהנות מטיול. ביער השחור ימצאו הילדים את הנופים היפים ביותר באירופה כולה, בדמות עצים, פרחים, צמחיה ובכלל מראות צבעוניים אותם הם לא ראו מעולם בתקופת חייהם הקצרה. יחד עם הנופים המרשימים הם יעברו גם בין כפרים שונים ועיירות קטנות, מהם יוכלו ללמוד אודות התרבות המקומית. לאחר מכן הם יוכלו להגיע אל האגמים התכולים של היער, בהם הם יקחו חלק בפעילויות שמתקיימות בכל אגם שכזה, לרבות מגלשות מים מרהיבות, כשהקינוח יבוא בדמות פארק אירופה, פארק השעשועים גדול והמהנה ביותר בגרמניה.

טיול לחו"ל עם מעלון לנכים? יש דבר כזה


לצד זאת, ישנם טיולים שמתאימים הרבה יותר לגיל הזהב. הם כנראה לא יעלו על רכבת ההרים של אינדיאנה ג'ונס בפארק היורודיסני, אלא יעדיפו לעשות דברים הרבה יותר נוחים. אחד מהם הוא קרוז, שייט יוקרתי בכמה ממדינות העולם, כשהאפשרויות שעומדות בפניהם הינן רבות ומגיעות למקומות קרובים יותר כמו איטליה, בולגריה ויוון, ומקומות נידחים יותר כמו מדינות המזרח הרחוק או מדינות צפון אמריקה דוגמת מכסיקו, הונדורס וקוסטה ריקה. כמו כן, לאנשי גיל הזהב יהיו תנאים אחרים שיקלו עליהם ליהנות מן הטיול, כמו מעלון לנכים בספינה שיעזור למי שבעל כיסא גלגלים, או רופאים צמודים על הספינה למקרה חירום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה