יום רביעי, 17 ביולי 2013

חבילות סקי או חופשות קלאב מד?

כשסוף סוף מגיע זמן החופשה, מגיע עמו גם שלב ההתלבטויות. כולם רוצים מצד אחד משהו אחר, משהו אקסטרימי ואם אפשר גם במקום קריר שייתן לנו את המפלט מחום יולי-אוגוסט הישראלי. מאידך, אנשים מעדיפים שבמשך שהותם בחופשה הם לא יצטרכו לעשות יותר מיד ובוודאי לא להוציא כספים נוספים מעבר למה שהשקיעו ברכישת חבילת הנופש, כשבדרך כלל פירוש הדבר הוא שלוש ארוחות ביום ושתמיד יהיה מי שינקה, יסדר ויסיע אותם ממקום למקום.

נופש קלאב מד- הכל מהכל


אחד הפתרונות לכך הוא נופש בקלאב מד. את הקלאב מד כולנו מכירים מנסיעותינו לטורקיה ויוון, כשיחד עם כל המשפחה אנו נהנים מחופשה בסגנון הכל כלול. אך מה עם האקסטרים והמפלט מהחום אתם שואלים? בדיוק בשביל זה תאגיד הקלאב מד החליט לשווק לטובת ציבור הנופשים במדינות אטרקטיביות דוגמת איטליה, צרפת ושוויץ שילוב של חופשת קלאב מד לכל דבר מצד אחד, הכוללת ארוחות בוקר צהריים וערב בתוספת פינוקים סביב השעון, בריכה עבורכם ועבור ילדיכם שרק מחכה שתשתכשכו במימיה ואפילו בילויים ליליים בפאב המלון או במקומות הבילוי הסמוכים אליו. מצד שני, חופשת סקי בה תוכלו לבחור באחת מהפסגות המושלגות של מדינות אירופה הקרירות, להרכיב את מגלשי הסקי ולגלוש במורד ההר תוך עצירות כאלה או אחרות למטרת צפייה בנופים המרהיבים שנשקפים מבעד להרים אלו.

חבילות סקי ברחבי אירופה


אבל אם חיידק הסקי הוא היחיד שבוער בכם, ואת המשפחה אתם מעדיפים להשאיר בבית ולהמתין לחופשת הכל כלול ביעד אחר כדי לצרף אותם, אולי דווקא חבילות סקי הן המטרה בשבילכם. גלישה מפסגת המון בלאן הצרפתי, הפסגה הגבוהה ביותר באירופה המערבית כולה, או גלישת סנובורד מהסרוויניה (Cervinia), ההר הגבוה ביותר בארץ המגף שמתנשא לגובה רב של כ-3500 מטר, הן רק חלק מהאפשרויות העומדות לרשות כל גולש במדינות המושלגות הללו. כמובן שגם לנושא הבילוי לאחר יום הגלישה המתיש אין מה לדאוג לא בצרפת ולא באיטליה. כל אתר סקי במדינה מתגאה גם בחיים החברתיים שמציע האתר לאחר רדת החשיכה, הכוללים מועדוני בילוי, פאבים ומסעדות יוקרה כדי שגם כשהמדרון חסום לגלישה, ההנאה תימשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה