יום ראשון, 30 ביוני 2013

אודות טיולים מאורגנים לאוזבקיסטן

טיולים מאורגנים לאוזבקיסטן הם חוויה נהדרת לכל שוחרי הטיולים המיוחדים והבלתי שגרתיים. אוזבקיסטן ממוקמת במרכז אסיה ואין לה מוצא אל הים. היא מתקיימת בין שני נהרות ענק: סיר דריה ואמר דריה – אזור הנודע בשם אסיה התיכונה. אוזבקיסטן הינה חבל ארץ מישורי, עם ערבות מדבריות נרחבות, ארץ רוכבי הסוסים והנוודים, ארץ השבטים העתיקים הטורקמניים. טיולים מאורגנים לאוזבקיסטן ייקחו אתכם לנתיבי הסחר המרכזיים של העולם העתיק, שחיברו את מונגוליה, סין, הודו ופרס עם אירופה – נתיבים הידועים בשם "דרך המשי".

ארץ של דרכים עתיקות


אין כמו טיולים מאורגנים לאוזבקיסטן על מנת לגלות את הדרכים העתיקות של העולם הישן, בהן עברו סחורות, אוצרות, תבלינים, תרבות, דתות, אנשים, ידע, מדע וחינוך מארץ אחת, לארץ שנייה. אלו הן דרכים שבזכותן התפתח העולם לכפי שאנו מכירים אותו כיום. טיולים מאורגנים לאוזבקיסטן אף ייקחו אתכם למקומות בהם ביקרו הצבאות של אלכסנדר מוקדון, ביזנטיון, מונגוליה, סין, הפרסים והערבים. אפילו מרקו פולו המפורסם, שחשף את העולם לסין, לראשונה, ועשה עוד דברים רבים אחרים, עבר דרך מדינה זו. הבזאר הגדול של טשקנט הבירה, גם הוא מחכה לבואכם.

טיולי משפחות לאירופה בקיץ הזה


טיולי משפחות לאירופה זו הזדמנות נהדרת לשלב את הערכים החשובים של אחדות המשפחה וגיבוש ההורים עם הילדים, יחד עם חוויה נהדרת, הכוללת מסלולים לא שגרתיים בחבלי ארץ לא מוכרים. תוכלו לבחור מתוך מבחר אפשרויות של טיולי משפחות לאירופה, למקומות שונים. תהיה בידכם האפשרות לבחור בין טיולים ליעד אחד או למספר יעדים וגם לבחור את מספר ימי הטיול, כפי רצונכם. ישנם טיולי משפחת לאירופה לסלובניה ולקרואטיה, טיולים ייחודיים ללפלנד המושלגת, טיולים אגדיים לגרמניה, אוסטריה ושווייץ ועוד.

איחוד משפחתי


באם אתם חפצים באיחוד משפחתי ובהעברה נעימה של חלקה מימי הקיץ ביחד, דעו כי טיולי משפחות לאירופה אפשריים עבורכם. תוכלו גם לבלות בחיק המשפחה וגם לגלות מחוזות חדשים באירופה. מה יותר כיף מזה? תוכלו לקחת טיול משפחתי בן שבעה ימים להולנד או לחקור את צרפת במשך שבוע או שבועיים, כולם יחד, הורים וילדים. באם תרצו קוקטייל אירופאי, הרי שתוכלו לשלב את אנגליה, בלגיה, צרפת והולנד בטיול משפחתי נהדר בן עשרה ימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה