יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

אמנים באירופה

חלק גדול של אמני האולם בתחום המוסיקה, זמנים ונגנים, עושים סיבוב הופעות בארצות השונות בעולם. לא כולם מגיעים לישראל בעיקר משום שהם קושרים את המצב הביטחוני באזור או בגלל דעות פוליטיות הקשורות ביחסים בין ישראל לפלסטינאים.

ישראלים רבים שאוהבים זמרים ונגנים המגיעים להופעה באירופה רוכשים כרטיס כניסה למופע וטסים לארץ בו הוא מופיע.

יש גם אמנים ישראלים שמגיעים להופעה באירופה. בין קהל המאזינים אפשר למצוא ישראלים רבים שנופשים או חיים במדינה בו מתקיימת ההופעה והם מתגעגעים לשירים של זמרים ישראלים.

צעירים מגיעים להופעות באירופה בעיקר לאמנים עכשוויים אותם הם מעריצים המבוגרים יותר עוקבים אחרי הופעות של אמנים יותר ותיקים ששרים ומופיעים עם מוסיקה של פעם.

חופשה ברומא


רומא היא אחד היעדים שרבים בוחרים לבלות את חופשותיהם. יש בה מוזיאונים רבים, גלריות, כנסיות  ואתרים היסטוריים רבים.

כל מי שיוצא לטיול יודע בכמה כסף הוא מתחיל את הטיול ואף פעם לא יודע במה זה יסתכם. אחת הדרכים שאפשר להוזיל את הטיול וזו ההתחלה היא חיפוש אחר דילים לרומא.

אתרי האינטרנט של חברות התעופה וחברות התיירות מפרסמים מדי יום איזה דילים לרומא יש מה הם מכילים ואיך ואיפה אפשר להשיג את הדיל הטוב והזול ביותר.

דילים לרומא מציעים הנחות במחירי כרטיסי הטיסה. דבר משמעותי ביותר כשיוצאים הורים עם ילדים. מקום לינה ברומא במלונות שבפרברים עם אפשרות להכניס ילד שני לחדר ההורים עם הנחה של 50% מהמחיר עבור הילד ובמידה ומשכירים רכב עלות כל קילומטר במחיר זול יותר מהרגיל דבר שבאירופה הוא משמעותי.

עוד דרך להוזלת הטיול היא חיפוש דילים לרומא בטיסות שכר. טיסות שכר מלכתחילה זולות יותר ואם מוצאים דיל טוב לרומא הטיסות הופכות לכדאיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה