יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

רכישת נדל"ן בגרמניה והגעה אל תערוכות בגרמניה

גרמניה היא אחת המדינות המרכזיות ביותר באירופה. דומה שלעיתים היא כל כך מרכזית וכל כך דומיננטית עד שכל הכלכלה האירופית נשענת עליה ועליה בלבד. כל הדברים המרכזיים קורים בגרמניה ולכן אין זה מפתיע שרבים מהישראלים שהבינו שכבר לא ניתן לרכוש כאן דירות להשקעה, החליטו לעשות זאת בגרמניה.

נדל"ן בגרמניה


וכשמדברים על דירות לרכישה בגרמניה, מדברים בעיקר על עיר אחת שכמות התיירים והמהגרים בה רק הולכת וגדלה, העיר ברלין. ישראלים רבים לא מצליחים כבר לרכוש דירות בישראל, אך עם זאת יש את אלו שרכשו כבר דירה לשימושם האישי ומעוניינים לרכוש דירה להשכרה. למרות זאת, במחירי הדירות של השוק כיום, הם כבר מבינים שהם אינם יכולים לרכוש אחת נוספת ולהרוויח עליה כסף בפרק הזמן הקרוב אלא רק בפרק הזמן הרחוק מאוד ולכן הם מחליטים לרכוש נדל"ן בגרמניה, או ליתר דיוק בברלין. ברלין כבר מזמן לא מלאה אך ורק בתושבי המקום מכיוון שאחוזים גדולים מאוד מגיעים אליה במטרה ברורה להישאר ולהשתלב בשוק העבודה. לכן, ישראלים רבים מחליטים לרכוש דירה בעיר הגרמנית ולהשכיר אותה לתקופות קצרות עבור התיירים הרבים שפוקדים את העיר, או לתקופות ארוכות לכאלה שבוחרים להגר אל ברלין ולהתחיל בה בעסקים מסויימים או בעבודה. כך, הם יוכלו להרוויח את מחירי השכירות אותם היו מרוויחים בישראל ביורו, זאת למרות שהדירה עצמה עלתה לא כל כך הרבה יותר ממה שהייתה עולה אילו נרכשה בארץ.

תערוכות בגרמניה


אבל גם מי שלא מגיע אל גרמניה לצורכי נדל"ן עשוי להגיע אליה לצרכים עסקיים אחרים, צרכים לגביהם הוא יוכל לשאוף מידע מאחת מהתערוכות הרבות שנערכות במדינה. אחת התערוכות הללו נערכת במינכן, במרכז המבקרים הגדול של העיר. התערוכה המרכזית שנערכות במינכן ולמעשה נחשבת לאחת הבולטות בין תערוכות בגרמניה בכלל היא תערוכת הלוגיסטיקה שמתגאה בכמעט 2,000 מציגים שהציגו מוצרים שונים מתחומי המסחר האלקטרוני, שינוע סחורות ומטענים באוויר, בים וביבשה ואבטחת מטענים. עוד תערוכה בולטת מתקיימת בעיר גרמנית אחרת, נירנברג, שם נערכת התערוכה הגדולה בעולם למוצרים טבעיים ואורגניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה