יום חמישי, 18 באפריל 2013

צימרים ביער השחור

היער השחור, הגובל עם שוויץ וצרפת, הינו מקור לתיירים רבים מכל העולם המגיעים לנפוש במקום. האזור כולו ירוק ועיקר פרנסת התושבים היא מתיירות ויצור שעונים. בתי מלון רבים מפוזרים בכל מקום אבל לא רק אפשר למצוא צימרים ביער השחור במרחקים קצרים אחד מהשני.

במקרים רבים מעדיפים התיירים לבלות את חופשתם בצימרים ביער השחור ולא בבית מלון בעיקר בגלל שבתי המלון גדולים ובעונת התיירים הם מלאים עד אפס מקום.

ישנם צימרים ביער השחור בכל מיני גדלים ומשפחות המגיעים לנפוש באזור מעדיפות לשכור צימר על חדר בבית מלון כך יכולים כולם להיות יחד באותו חלל. הצימרים ביער השחור הם למשפחות עצמאיות כאלו שדואגות לעצמן לאוכל.

היער השחור בגרמניה מאגד בתוכו צימרים הנמצאים במרחקי הליכה ממרכזי הבילוי והאטרקציות הרבות שעומדים לרשות המבקרים ובכל מתחם של צימרים אפשר למצוא מרכז קניות קטן שיש בו מעבר לחנות לממכר מצרכי מזון גם מסעדות ובתי קפה.

בין הצימרים יש שבילים המאפשרים למבקרים באזור לטייל רגלית או באמצעות אופניים ומשפחות שלמות נראות רוכבות יחד על אופנים בשבילים אלו. דרך יפה ליהנות מהנוף ולהידוק קשרי המשפחה.
הצימרים ביער השחור מתמלאים גם בתקופת החורף. תיירים רבים מגיעים לאזור כדי לעסוק בספורט החוקי החלקה על השלג. באזור יש מספר אתרים עם מסלולים באורכים שונים והמחליקים שוכרים את הצימרים.

חבילות נופש לפריז


אפשר לבלות בפריז, עיר הבירה של צרפת, באופן עצמאי. התחבורה הציבורית מאפשרת ניידות טובה בעיר בין האתרים השונים.
בעונת התיירות, בחודשי הקיץ, על מנת להבטיח מקום לינה במלון סביר בעיר אפשר לרכוש חבילות נופש לפריז שכוללות כרטיס טיסה, מלון ובמקרים מסוימים גם כוללת החבילה כניסה לאתרים שונים.
משרדי הנסיעות מציעים ללקוחות טיסות לפריז וחבילות מכל מיני סוגים. לסופי שבוע, למספר ימים או שבוע ויותר. כל אחת מחבילות הנופש לפריז כוללת כניסה למוזיאונים והאתרים ההיסטוריים שבעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה