יום ראשון, 21 באפריל 2013

טיול מאורגן לגאורגיה וטיולי משפחות לצרפת

טיול מאורגן לגאורגיה יאפשר לכם לטייל במרחבים עוצרי הנשימה של המדינה ההררית ולהכיר את התרבות הייחודית שלה יותר מקרוב. הנוחות שמבטיחים לכם בחברת התיירות אשר מארגנת טיולים מאורגנים, תבטיח לכם כי תוכלו להתרכז בטיול עצמו, מכיוון שתהיו נטולי כל דאגות לגבי המזוודות, מועדי ההסעות והגעה בזמן לכל האתרים המעניינים. התקופה המתאימה ביותר לביקור בגאורגיה היא עונת הקיץ ואתם מוזמנים לנצל את הקיץ הקרוב על מנת להכיר מדינה שמושכת לאחרונה תשומת לב רבה.

לאילו יעדים תגיעו במסגרת טיול מאורגן לגאורגיה


במסגרת טיול מאורגן לגאורגיה, תוכלו לבקר בטביליסי ובחבל היין קאחטי, שם מצפה לכם טעימת יין וגיחה לעיר האהבה סירנרי. בנוסף, תבקרו במוזיאון המוקדש לסטלין ותטיילו ברובע היהודי בקוטאיסי. תוכלו גם לטייל בשמורת הטבע המפורסמת בורגו'מי ובעיר שבנויה בצורת מערות המתפרסות על פני 13 מפלסים. גם טיול משפחות לצרפת יאפשר לכם לבקר ביעדים מרתקים ומפתיעים שכלל לא ידעתם על קיומם.

מגוון מסלולים של טיולי משפחות לצרפת


טיולי משפחות לצרפת מתמקדים בעיר הבירה, בפארקי השעשועים או משלבים ביקור בצרפת עם ביקורים בכמה מבירות אירופה נוספות. המסלול המשפחתי לפריז ייקח אתכם לאולפני הסרטים של דיסני ולעולם החלומות של דיסניילנד, למוזיאון הלובר ולשייט על הנהר סיין. בנוסף, תבקרו בקתדראלת הנוטר דאם ותעלו לתצפית ממגדל האייפל, תבקרו בפרק האסטריקס וגם ברובע מונמארט וברובע היהודי.

למה עדיף לצאת לטיול משפחתי במסגרת טיול מאורגן


חברת התיירות שמציעה מסלולי טיולים למשפחות, תבטיח כי לכל מקום שאליו תגיעו ימתינו לכם חדר במלון, אוטובוס נוח להגיע ממקום למקום ומדריך דובר עברית אשר ילווה אתכם ממקום למקום. חברות תיירות ישראליות מכירות את הצרכים הייחודיים של המטיילים הישראלים והן דואגות לספק לתייר הישראלי את כל הדרוש לשם יצירת הנוחות האופטימאלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה