יום רביעי, 24 באפריל 2013

טיסות לאילת וטיסות למלגה

טיסות מנתב"ג לאילת מוצעות היום על די חברות התעופה המקומיות במחירים משתלמים מאוד, כך שאין יותר סיבה לנהוג ברכב כל הדרך לעיר הנופש הדרומית. אם תזמינו טיסה הרבה זמן מראש, תוכלו להוזיל את העלות עוד יותר ולהבטיח שיישאר לכם תקציב יותר גדול להוציא על פינוקים באילת. טיסות לאילת משתלמות לא רק בזכות המחיר שלפעמים נמוך יותר מעלות הדלק, אלא גם מכיוון שהן חוסכות לנו זמן יקר ומאפשרות להרוויח יום חופש נוסף.

כמה זמן מראש הכי מומלץ להזמין טיסות מנתב"ג לאילת


מכיוון שקיימת היום תחרות בין שלושת חברות התעופה הישראליות, גם אם תרצו להזמין טיסות מנתב"ג לאילת יום לפני היציאה לחופשה, תמצאו מקומות פנויים על אחת הטיסות. אם תקדימו ותזמינו את הטיסות כחודש לפני החופשה, תיהנו ממחירים משתלמים מאוד ומדילים אטרקטיביים שכוללים מלון וטיסה שלפעמים מוצעים על ידי המלונות באילת על מנת להפוך את החופשה באילת לאטרקטיבית. אם אתם מעוניינים בחופשה במחיר אטרקטיבי מחוץ לישראל, מלגה הוא היעד שלכם.

טיסות למלגה ואתם בעיר קיט של דרום ספרד


טיסות למלגה המוצעות במחירים אטרקטיביים, הפכו למאוד מבוקשות בזכות האטרקטיביות של מלגה בתור עיר נופש עם מזג אוויר נעים וסביבה שמציעה שלל פעילויות לכל סוגי הנופשים. חופי הים הדומים לחופים בישראל ומלונות ברמות שונות מבטיחים חופשת חופים מהנה במחירים מאוד משתלמים.

מלגה - השילוב המושלם בין אירופה לים התיכון


מכיוון שמלגה היא עיר קיט של ספרד השייכת לאיחוד האירופי ומצד שני היא גם עיר חוף השוכנת לחופיו של הים התיכון, החופשה בעיר היא שילוב מושלם בין ביקור באירופה ואווירה ים תיכונים. מזג האוויר הים תיכוני ותושבים מקומיים אדיבים ושירותיים הופכים את היעד הזה למושלם לחופשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה