יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

חוף אכזיב קמפינג

אם קצתם בסוגי האירוח המוכרים והישנים, הגיע הזמן למשהו חדש- ישן ,אך מרענן בכל פעם מחדש. אם תשאלו מהו, שהרי מדובר בבילוי חוף אכזיב קמפינג. היכולת ללון תחת כיפת השמיים, לשכב על הערסל ולנגן בגיטרה, הם רק חלק מהסיבות מדוע תבחרו חוף אכזיב קמפינג, אך מה עם חוף אכזיב המשקיף אליכם? לכל חופשה סוד משלה וחוף אכזיב קמפינג, יגלה לכם מדוע תבחרו בו על פני  אכסניות נוער בצפון או כל מקור לינה אחר.

מזה חוף אכזיב קמפינג?
אם אתם בוחרים את חוף אכזיב קמפינג, כרעיון לחופשה, קחו בחשבון שלא מדובר בלינה בחדרים  סגורים, ממוזגים, או מנוידים בשירותים או מטבח. קמפינג, כשמו כן הוא. הבחירה של חוף אכזיב קמפינג, אינה שונה מבחירת חופשת קמפינג אחרת. הקסם שבבחירת חוף אכזיב קמפינג, קשורה ביכולת שלכם להירדם בצמידות לרעש הגלים, לריח החול והים ולתחושה של החופשה האין סופית. משום מה, כשאתם בוחרים חופשה באמצעות חוף אכזיב קמפינג, הזמן עוצר מלכת. כשאתם בוחרים חופשות מהסוג הנ"ל, בעבור תשלום בסיסי ביותר, תוכלו ליהנות מכל השירותים כמו שירותים סטריליים וניידים למקום, מקלחות בהתאם והכול בהתאם להנהגת הקמפינג מאז ומעולם. אם אתם שוכרי אוהלים, תוכלו לשלם דמי כניסה ולהרכיב אוהל משלכם במקום. גם זו אופציה לאוהבי הטבע שביניכם. 

קמפינג ואטרקציות
בין כל היתרונות הקשורים לשהייתכם בחוף, תוכלו ליהנות מהשכרת טרקטורונים בשטח מבודד, לאוהבי אטרקציות המים, תמתין אפשרות של משחקי בננה או אפילו התפלשות מימית של אופניי ים באזור. היכולת של שהייה ארוכה בחוף הירוק, נופי הצפון המביטים מסביב והלינה הממושכת אל מול חופי המקום, מספקת עבורכם שהייה אין סופית, ירוקה, רטובה אך בעיקר בלתי נשכחת.

בית מלון
ואם בכל זאת לא מתאימה עבורכם לינת השטח מלון שטרקמן ארנה הנמצא לא רחוק מחוף אכזיב בעיר נהריה יהווה עבורכם את התחליף המושלם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה