יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

חוף גיא טבריה

חוף גיא טבריה, מצוי על שפת ים כנרת וצופה אל הרי הגולן. ישנן כמה סיבות, מדוע תבחרו בחופשת חוף גיא טבריה על פני חופשה באמצעות אכסניות נוער בצפון ,או לחילופין, לשירותכם שלל צימרים מפנקים במושב רמות: הבקתה, בתי נורית ועוד רבים  . במידה ואתם רוצים להיות קרובים אל מימי הכנרת, הגעתם למקום הנכון בזמן הנכון. חופשה בסמיכות למימי הכנרת, תמיד מספקת את ההנאה המושלמת.

על חוף גיא טבריה ותכולתו
מלון חוף גיא טבריה, משלב פארק מים מרהיב, לצד הפארק ניתן לראות חוף רחצה צמוד, מגלשות גלים ייחודיות, כמו כן, שבע מגלשות מים ובריכות שחייה לילדים ולמבוגרים שביניכם. המלון מאכלס כ200 חדרים מפוארים לאירוח. כמו כן, מספק חוף גיא טבריה את האבזור החדיש ביותר, לרבות רהיטים, חדרי אמבטיה מפוארים, חדרי שינה נפרדים ואפילו סלון הפונה אל נופי הגולן או הבריכה. הכול בהתאם לבחירתכם. אם תבחרו לבקר בלובי המפואר, תוכלו להנעים את זמנכם בשתייה בבר הסמוך. כמו כן, מכיל חוף גיא טבריה, שני חדרי אוכל מפוארים, חדר כושר ונקודות ספא שונות.

כל היתרונות תחת קורת גג אחת
מיקומו של המלון מאפשר לכם לנצל יתרון גדול של בחירת מגוון האטרקציות, הרבה מעבר לשירותי המלון עצמו. אם תבחרו למשל לצאת אל העיר ולסעוד את לבכם במסעדת דגים,  או לחילופין תבחרו ללכת למסעדה סינית, הטיילת הממוקמת בסמוך אל ים הכנרת, תספק לכם מגוון של הסעדה אנינת טעם. כמו כן, אם תבחרו את מימי הכנרת תחת מי הבריכה, תמיד תוכלו לפסוע כמה פסיעות ולהגיע במהרה אל חוף הכנרת הנמצא בסמוך למלון.

יום כיף בחוף גיא
בסופו של יום, היכולת לבחור בין מי בריכה לבין שילוב מים מתוקים של כנרת, הינו השילוב המוצלח לחופשה משפחתית המועילה לנפש ובעיקר לגוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה