יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

בית הארחה שלומי

אם חשקה נפשכם בבילוי בחופי הצפון. חוף אכזיב הוא רק אטרקציה אחת מיני רבות. כשאתם מגיעים לצפון אבל לא בנויים לבחור קמפינג באוהלים, הפתרון לחופשה המושלמת ,טמון בבחירת בית הארחה. בית הארחה זה ממוקם בגליל המערבי והוא מצוי למרגלות רכס חניתה. כל המידע במאמר שלפניכם.

קצת על בית הארחה שלומי
אז וויתרתם על חוף אכזיב קמפינג ואתם מוגדרים כאנשים המעדיפים להירדם בלילה על מיטה ומצעים. בית הארחה שלומי הוא התשובה עבורכם. בית הארחה שלומי כולל 100 חדרי שינה ובכל אחד מהם מיזוג אוויר. בין היתר, החדר יאכלס בתוכו, שירותים ומקלחת צמודים. בחלק מהחדרים מקלטי טלוויזיות ואפילו מחשבים על פי דרישה. מתקנים נוספים קשורים בדי וי די, חדר אוכל, בית כנסת, מגרש כדורסל או כדורגל ואפילו קפיטריה. בין היתר תוכלו למצוא גם מכונות שתייה נפרדות, עמדה מיוחדת של אינטרנט ואולם אירועים ומופעים המוצעים באמצעות בית הארחה שלומי. הכול לנוחיותכם האישית. לדתיים שביניכם, ניתן להזמין מנות גלאט מיוחדת.

אביב בכפר:
עוד אופצייה נהדרת באיזור לנופש מפנק מסוג אחר אומנם ובעיקר מומלץ לזוגות אוהבים, היא שהייה צימרים במושב אבן מנחם - אביב בכפר . מדובר על שלושה צימרים מבודדים ומפנקים.
אטרקציות באזור
האטרקציות באזור הצפון רבות ומרובות, לאוהבי המים והחוף שביניכם, המלצה חמה היא לבקר בכפר הנופש אכזיב הממוקם לא רחוק משלומי והאזור. כמו כן ,ניתן להתרשם מהנופים ומהחופים החופשיים המצפים רק לכם. חשוב לציין, חלק מהחופים מאורגנים ובחלקם תתקלו בחופים שאינם מאורגנים. אם תחפצו לאכול באחת ממסעדות הבשר או החלב, תוכלו לפקוד את העיר נהרייה, הנמצאת במרחק קצר מאוד מאזור בית הארחה שלומי.

לגוון את החופשה
בית הארחה שלומי, מספק עבורכם את מגוון האטרקציות לצד נוף צפוני מרהיב ובלתי נשכח. היכולת ללון ברווחיות ובו זמנית לגמוע את נופי הצפון בנשימה אחת, הינה פריבילגיה שאסור לפספס. אז כשאתם בצפון, אל תשכחו לבקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה