יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

חוף הבונים לינה


חיפה מביאה איתה ניחוחות של ים, נופש, נוף מרהיב ואתרי ביקור מרהיבים ביופיים. למרות הכול, לא פעם, תעדיפו לבצע עצירה מסוג של חוף הבונים לינה. דהיינו, תעדיפו ללון בסמוך אל חוף ים מרהיב, על אף כי ביודעין ממש במרחק קטן, ממוקמים מלונות קראון פלזה חיפה או לחילופין מלון מרידיאן. אתם בהחלט נמנים על אנשים המעדיפים את הטבע בהתגלמותו.

היתרונות שהטבע מציע
אם כן, יש אנשים שיעדיפו חוף הבונים לינה על בית מלון מסודר במקום. כשאתם מגיעים לחוף הבונים, אתם מגיעים לחוף החיפאי המדהים ביופיו, לרוב תתקלו באוהבי ים ואטרקציות ימיות, כגלישת רוח, גלים ואפילו אופני ים המפזזים בתחום המותר. אזור החוף מאובזר קלות בשירותים ניידים ומיקום נרחב על מנת להקים אוהלים ולהעביר חופשה הסמוכה אל חוף הים המרהיב , שאותו מציעה לכם העיר חיפה.

טיפים להמלצת טיול באזור
המלצת טיול במסגרת המצאות באזור חוף הבונים לינה, קשורה בטיול מחוף דור ועד לחוף הבונים חזרה. מדובר בטיול המיועד לכל המשפחה. אורך הטיול כשעתיים ובסיומו תוכלו להיעצר ולחזור אל קמפינג חוף הבונים לינה.מן הסתם ,ראוי כי תצטיידו במים, על אף הופנים המפתים שתפגשו בדרך, וותרו על שחייה במקומות שאינם מותרים. השתמשו בכובע, קרם הגנה, וכל מה שחשוב על מנת שלא להיחשף לקרינת השמש היוקדת. בסופו של יום, כשתגיעו ליעד, אל תשכחו להביא אתכם את הארנק. העלות בגין שהייה באזור חוף הבונים לינה תעלה לכם, סכום סמלי ביותר.

לאלו מכם שמעוניינים להעביר את הלילה דווקא בבית מלון אחוזת זמארין בזיכרון יעקב יכולה להיות התנחתא מרעננת בסוף יום.

כשטבע וקמפינג נפגשים
בסופו של יום, כשאתם בוחרים ברצון לשלב טבע וקמפינג, הבחירה הטובה ביותר קשורה בחוף הבונים. היכולת הזאת להשתרע על החוף, בעוד פסיעה מכם, ממתין האוהל האטרקטיבי ,הינו חלום של טבע וקמפינג החוברים ומגשימים לכם חלום קיצי בלתי נשכח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה