יום ראשון, 12 במאי 2013

טיולים מאורגנים לסין

גבולותיה של סין נפתחו לתיירים רק לפני מספר שנים. מי שהגיע לסין היה לרוב במשלחת פוליטית או מסחרית. כיום סין היא מרכז המסחר העולמי והגבולות שלה נפתחו בפני תיירים מכל העולם. משהחלו ישראלים להתעניין בטיולים לסין מצאו חברות הנסיעה הרבות בארץ פתח להכנסות נוספות והחלו לשווק תוכניות לטיולים מאורגנים לסין.

גודלה העצום של סין מצריך תכנון לטיולים מאורגנים לסין רק לאזור מסוים. ישנם מספר מסלולים וכל לקוח יכול לבחור לעצמו את המסלול הרצוי לו. לרוב חברות הנסיעות והתיירות יש נציגות בסין ולכל אחת מהקבוצות המגיעות בטיולים מאורגנים לסין יש מי שדואג לכל הצרכים במקום. בדרך כלל מלווה מדריך ישראלי את הקבוצה בנוסף למדריך המקומי.

משלחות של תעשיינים מגיעות לסין כדי לקשור קשרי מסחר ורבים משלבים את הביקור העסקי עם טיול בסין. לעיתים מארגנת חברת הנסיעות, עבור חברי המשלחת, טיולים מאורגנים לסין לאזור בו מקיימים את עסקיהם. כל מי שחוזר מסין מטיול, בין פרטי ובין במסגרת של טיול מאורגן, מעיד שפעם אחת אינה מספיקה כדי להבין את אופי וצורת החיים של העם הסיני ויש צורך בביקור חוזר.

היער השחור בגרמניה

היער השחור שוכן לגבולותיהן של שוויץ וצרפת. אזור תיירות ידוע ומקובל על הרבה תיירים מכל העולם. היער השחור בגרמניה הוא שם דבר ועיקר פרנסת תושבי המקום הוא מתיירות ומתעשיית שעוני הקוקייה.

היער השחור בגרמניה הינו מקום בילוי לכל המשפחה. במקום אפשר לשכור אופניים ולטייל בשבילים המיועדים לכך. אטרקציות רבות ניתן למצוא באזור ואתגרי ספורט רבים עומדים בפני התייר הנופש ביער השחור.

בתי המלון ביער השחור בגרמניה הינם ברמה גבוהה וניתן גם לשכור צימר בן מספר חדרים בו יש את כל התנאים להתאכסן בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה