יום ראשון, 26 במאי 2013

אם אתם רוצים מדינה מדהימה לבקר בה – אתם מוכרחים לנסוע לסין

סין היא אחת המדינות החשובות והמעניינות בעולם. עם היסטוריה של אלפי שנים ושטח גאוגרפי עצום, סין היא מעצמה כלכלית, תרבותית וצבאית. בסין המציאו הרבה מאד טכנולוגיות והמצאות במקביל למערב, ובמנותק ממנו, לפעמים בשיטות שונות ובתוצאות אחרות. למשל, רפואה משלהם, דת משלהם, דפוס משלהם – והכל במנותק לגמרי. רק לפני כמה עשרות שנים סין התחילה להפתח לעולם בכלל,ולתיירים בפרט. היום טיסה לסין מביאה אתכם למקום צבעוני, שוקק חיים ומלא תרבות ואוכל שאתם לא מכירים מאף מקום אחר.

טיולים מאורגנים לסין


על מנת להתמקד (מדובר במדינה ענקית) ולא לפספס דברים חשובים, טיולים מאורגנים לסין הם הדרך הטובה ביותר לטייל בה. מצד אחד, הסינים לא דוברים אנגלית. מצד שני, המדינה גדולה מאד, ואי אפשר באמת להספיק לראות בה הכל – גם לא ב-3 או 4 ביקורים. לכן, טיולים מאורגנים לסין, עם מדריך דובר השפה ואחד שיודע לאיפה / מתי ללכת למקומות, הם הדרך האפקטיבית ביותר לבקר במדינה הקומוניסטית המעניינת. כמובן שבייג'ינג היא בירת התיירות של המדינה (וגם הבירה בפועל של הרפובליקה העממית של סין), ורק בה יש הרבה מאד מה לעשות: העיר האסורה, מקדש השמיים, החומה הסינית, מקדש קונפיציוס, מוזיאון המהפכה, גני המראות, מוזיאון הטבע ועוד ועוד.

הונג קונג


אם אתם מעדיפים לראות את החלק המערבי של סין, אז הקולוניה הבריטית לשעבר הונג קונג היא המקום עבורכם. קחו בחשבון שמדובר ביעד מערבי לכל דבר, למרות היותו מובלעה פוליטית סינית שנויה בחלוקת (שהוחזרה לסינים בשנות ה-90). טיסה להונג קונג תביא אתכם לעירוב חדש וישן בצורה קיצונית מאד, אך גם למקום מלא תרבות מערבית, יקרה, שוקקת מותגים ובנייה של גורדי שחקים. מרתק, אך שונה מאד מסין העממית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה