יום שני, 27 במאי 2013

טבע ונופים או הסטוריה ומבנים איסלנד, ארץ הקרח והטבע

איסלנד היא מדינת אי השוכנת בצפון האוקיינוס האטלנטי. איסלנד ממוקמת בין האי גרינלנד לבין יבשת אירופה, אליה היא משתייכת. איסלנד מציעה תצורות נוף שונות ומגוונות החל מאיזורים הרריים, דרך מרחבים חוליים, וכלה בקרחונים עצומים ונהרות לצד מעיינות חמים וגייזרים. כל אלו מושכים מטיילים רבים להזמין טרקים לאיסלנד, לטייל ולהתרשם מהטבע בשיא יופיו ולרחוץ במעיינות חמים ומפנקים. מלבד הנופים מטיילים רבים נוהגים להגיע גם לרייקייאוויק, עיר הבירה של איסלנד ולטייל בין הרחובות היפים או כפרי הדייגים שמסביבה.

כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לטרקים לאיסלנד


אלו מבינכם השוקלים לצאת לטרקים לאיסלנד, הנה מספר דברים שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך:
  •  אם אתם יוצאים לטרק בשטח לא מוכר, רצוי מאוד לצאת עם מדריך על מנת למנוע מצבים בהם אפשר ללכת לאיבוד.
  • במהלך הטרק חשוב מאוד לעקוב אחר השבילים המסומנים ולא לסטות מן המסלול.
  • חשוב מאוד ליידע את המשפחה לפני שאתם יוצאים לדרך ומתי אתם אמורים לחזור.
  • הצטיידו בבגדים חמים, יכול להיות מאוד קר לישון בלילה באוהל במינוס מעלות.

וינה, פנים רבות לה


וינה היא בירתה של אוסטריה והיא ממוקמת לגדותיו של נהר הדנובה במרכזה של אירופה. וינה גובלת בהונגריה, סלובקיה וצ'כיה והיא העיר הגדולה ביותר האוסטריה. וינה מחולקת ל – 9 רובעים, מה שמקל מאוד את ההתמצאות בה. לוינה אטרקציות רבות לכל המשפחה מה שמפתה תיירים רבים להזמין טיסה לוינה ולבלות בה.

טיסה לוינה או חבילת נופש?


בפני אלו המעוניינים לנפוש בוינה עומדות שתי אפשרויות: להמין טיסה לוינה ומקום לינה, או להזמין חבילת נופש הכוללת את שניהם יחד ובדרך כלל גם העברות משדה התעופה לבית המלון וחזרה. לרוב, חבילות נופש תהיינה זולות ומשתלמות יותר, ולכן הרבה בוחרים באופציה זו לחופשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה