יום ראשון, 26 במאי 2013

מחפשים חופשה לקיץ? נופש בקפריסין הוא היעד המושלם

לא סתם קפריסין נחשבת לאחד מיעדי הנופש החביבים ביותר על הישראלים. במשך שנים חופשות באי היווני היפה מושכת את התייר הישראלי, ושומרת על יציבות במשך עשורים. אי הנופש היווני הוא אטרקציה איכותית מאד עבור התיירים בכלל והישראלים בפרט, עם ים, מסיבות, בתי מלון ומתחמי נופש ברמה הגבוהה ביותר.

נופש בקפריסין – חופשה מושלמת לזוגות ומשפחות


באי יש הרבה מה לעשות, ולכן נופש בקפריסין הוא אטרקציה איכותית כל כך. בעיר לרנקה למשל, יש הרבה מאד בתי מלון, שמתאימים לכל סוג חופשה וכל כיס. אם אתם מחפשים קניונים, חנויות, מסעדות, בתי קפה, רשתות מזון מהר לצד אוכל יווני אותנטי ונמל רומנטי לראות בו את השקיעה, זה המקום עבורכם. קפריסין היא גם מקום שיש בו הרבה מאד היסטוריה, שאריות אדריכליות ומקומות מעניינים לראות, למי שמתעניין, ואפשר לבקר בשרידי העיר אקרופוליס, למשל. עוד עיר מעניינת היא העיר לימסול, שישראלים עולים על טיסה לקפריסין רק כדי לבקר באחד מבתי המלון המדהימים שלה. מצד אחד, בתי מלון ברמה הגבוהה ביותר, מצד שני – בתי קפה ומסעדות זולים וטעימים במחירים שפויים. בין האטרקציות בעיר – האמפיתאטרון הקפריסאי המקורי, וגם מצודה גדולה מימי הצלבנים. בנוסף, בשתי הערים המצויינות לעיל חיי לילה, מסיבות, חופי מדהימים וכמובן טברנות עם אוכל טוב ומוסיקה יוונית.

מה עם נופש בקפריסין לרוצים חופשה לצעירים?



אם אתם רוצים נופש בקפריסין להתפרק קצת לפני הגיוס, היעד השלישי האיכותי בקפריסין – איה נאפה, הוא המקום המושלם לכך. מדובר במקום שיש בו בעיקר ספורט ימי, צלילה, פאבים, מועדונים והרבה מסיבות. כמובן שאחרי ששותים הרבה אלכוהול הדרך הטובה ביותר להירגע היא בבריכה או על אחד החופים המדהימים של איה נאפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה