יום שלישי, 25 ביוני 2013

טיסות לאילת דקה 90

לחברת הדקה ה-90 יש באתר האינטרנט שבו היא מפרסמת על מקומות פנויים לטיסות לאילת. כדי למצוא מקומות פנויים בטיסות לאילת בדקה ה-90 צריך לקיים מעקב תמידי אחרי פרסומי החברה.

חלק מהעוקבים אחרי טיסות לאילת בדקה ה-90 הם אנשים שהחליטו החלטה ספונטנית לצאת לסוף שבוע למנוחה קצרה באילת ואין להם כרטיסי טיסה.

ישראלים מאוד אוהבים לצאת לחופשות וכל אחד רוצה לחסוך כמה שהוא יכול ועל פי תפיסתם חיפוש טיסות לאילת בדקה ה-90 יוזיל את מחירו של הכרטיס. זה לא תמיד נכון. מחירו של הכרטיס נקבע על פי הביקוש.

מאחר וכרטיסי טיסות לאילת דקה 90 הם על בסיס מקום פנוי לא תמיד מוצאים מספר מקומות וכל אחד מבני הזוג או המשפחה מגיע בנפרד לאילת ושם הם מתאחדים.

פניה לכל אחת מחברת התעופה תקבל מענה כמה כרטיסי טיסה לאילת יש להם ובאיזה מועד לעומת חיפוש באתר הדקה ה-90 שבו מופיעים כל המקומות הפנויים של כל החברות גם יחד.

לפעמים יש כבר מקומות באחד מבתי המלון בעיר ועדיין לא נמצאו כרטיסי טיסה לאילת בדקה ה-90 והמתח גובר. במקרה שלא מוצאים כרטיסי טיסה צריך לפנות לאפשרות הנוספת והיא נסיעה ברכב.

דיל לאילת


אילת מהווה את עיר התיירות הגדולה בישראל אליה מגיעים אלפי תיירים מחוץ לארץ ועוד רבים מתושבי המדינה בכל שנה. עלות השהות בבית מלון אינה זולה והיא עולה במיוחד למשפחה עם כמה נפשות.

על מנת להשאיר את הישראלים בארץ צריך למצוא דרכים כדי לפתות את האורחים ודרך אחת היא דיל לאילת שיהיה כוח משיכה חזק לישראלים להישאר בארץ ולא לצאת לחופשות בחו"ל.

כל דיל לאילת המתפרסם בארצות חוץ לארץ מביא לאילת מטוסים מלאים בתיירים המחפשים את השמש גם בחודשי החורף. מזג האוויר הגשום בארצם מושך רבים להגיע לאילת, בעיקר מארצות הסקנדינביות, לחום ולחופי הים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה