יום חמישי, 27 ביוני 2013

טיסות זולות לדוברובניק

דוברובניק היא עיר נמל ומרכז תיירותי מהראשונים והנמצאת בדרום קרואטיה. יופייה של העיר שחרתה על דגלה את הסיסמה חירות הביאה לכך שהיא נקראת פנינת הים האדריאטי.
תיירים רבים מכל העולם מגיעים לעיר ובכללם גם מטיילים מישראל. כמו בכל המקרים גם במקרה של דוברובניק מבקשים התיירים הישראלים להוזיל בכל דרך אפשרית את עלות השהות במקום.

אחת הדרכים להוזלת הטיול היא טיסות זולות לדוברובניק. אפשר לטוס בטיסות שכר, בטיסות לערים קטנות ומהן בתחבורה ציבורית לדוברובניק או למדינה שכנה שהכרטיס אליה זול יותר וממנה לעבור את הגבול ולהגיע לדוברובניק.

התחרות הגדולה בין חברות התעופה על כל נוסע מאפשרת בדיקה בכל אחת מהן עד שתימצא החברה שבה ניתן לרכוש את הטיסות הזולות לדוברובניק. כדאי גם להתמקח על מחיר הכרטיס ובכך להשיג טיסות זולות לדוברובניק הדבר משמעותי בעיקר כשצריך מספר כרטיסי טיסה.
יש אפשרויות רבות לבקר בעיר וחברות התיירות הישראליות מציפות את אתרי האינטרנט שלהן בדילים מפנקים וחבילות נופש בדוברובניק. חברות התיירות מציעות חבילות נופש וטיולים במחירים סבירים וגם כאן כדאי לבדוק ולברר איזו חברה מציעה את המסלול הטוב והמהנה ביותר.

טיולי שייט


חברות הספנות הישראליות חוכרות אניות ממדינות העולם ומוציאות מדי שנה מספר טיולי שייט בים התיכון בין המדינות השוכנות לחופיו.

לאנשים הנרשמים לטיולי שייט מתאפשרת חוויה חד פעמית. האנייה יוצאת את נמלי הארץ בדרכה ליעדה הראשון. עגינה בעיר הנמל של היעד הראשון מאפשרת לנוסעים לרדת לחוף לטייל בעיר ולחזור בסיומו של יום לאנייה המשמשת להם כמלון צף.

על אניית השייט ניתן למצוא אולמות ריקודים, בתי קפה, מסעדות, בית קולנוע, חדרי כושר וספא, בית קזינו. טיולי השייט אורכים בדרך כלל כ-10 ימים. יש גם טיולי שייט שיוצאים מנמלי מדינות באירופה ובארצות הברית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה