יום שני, 24 ביוני 2013

חולמים לעלות על טיסות לארצות הברית?

ארצות הברית נחשבת למדינה מדהימה, ואתם יכולים לשהות בה גם במשך יותר מחצי שנה - ועדיין לא למצות את כל האתרים המיוחדים שלה. עם זאת, המסע שלכם יתחיל כמובן דרך טיסות לארצות הברית. משך הזמן של טיסות לארצות הברית מישראל הוא ארוך יחסית, ונע בין 11 ל15 שעות - תלוי האם אתם טסים לחוף המערבי או המזרחי. רוב הישראלים מעדיפים לטוס לניו יורק, משום שזו הטיסה הקצרה ביותר באופן יחסי.


עם איזו חברה טסים?


יש מספר גבוה מאד של חברות תעופה שמציעות לכם טיסות לארצות הברית. חברת אל על מציעה טיסות ישירות לניו יורק וללוס אנג'לס. כמו כן, חברות תעופה אמריקאיות כמו דלתא מציעות לכם טיסות לניו יורק למגוון רחב יותר של יעדים כמו למשל פילדלפיה. קיימות גם חברות תעופה זרות שמציעות לכם טיסות נוחות לארצות הברית, לרוב עם חניית ביניים באירופה, כך שאתם יכולים לבחור מתוך שפע של מסלולים.


ומה עם חבילות כדורגל בברצלונה?


בשונה לגמרי מארצות הברית, ברצלונה נחשבת כגן עדן לאוהבי הכדורגל. לכן, לא מעט ישראלים רכשו בעבר חבילות כדורגל בברצלונה כדי לראות את האגדות החיות מסי, צ'אבי ואינייסטה. עד היום, קבוצת בארסה נחשבת לאחת הקבוצות הטובות בעולם אם לא הטובה שבהם. חבילות כדורגל לברצלונה יוכלו להוביל אתכם למשחקי הלה ליגה - הליגה הספרדית העליונה, ולצפות במשחקים השווים ביותר.


היכן בעצם מבקרים?


במסגרת של חבילות כדורגל בברצלונה, אתם תוכלו לרכוש כרטיסים למשחקים שיש באצטדיון קאמפ נואו - האצטדיון הרשמי של קבוצת בארסה. חשוב לציין שמעבר לאצטדיון, יושב קרבתו גם את המוזיאון של הקבוצה, וכמובן חנות מזכרות ענקית, כך שאתם תוכלו לצאת עם לא מעט מתנות לעצמכם ולחברים. לכן, מדובר על יותר מחופשה רגילה – זוהי חוויה חד פעמית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה