יום שלישי, 4 ביוני 2013

טיולים מאורגנים לסין

בשנים האחרונות יוצאים יותר ויותר ישראלים לטיולים מאורגנים לסין. במשך שנים רבות לא ניתן היה להגיע לסין והמטיילים הישראלים החלו להגיע למדינה מיד עם פתיחת הגבולות.

המדינה הגדולה, הקושי בשפה מביאים לישראלים רבים לבחור בטיולים מאורגנים לסין וזאת כדי לראות מקומות רבים בזמן מוקצב. לקבוצה מצטרף מדריך ישראלי, דובר השפה המקומית, בקיא בהיסטוריה של המדינה והוא משמש כמתורגמן ואחראי על צרכי הקבוצה.

מרבית הטיולים המאורגנים לסין הם ל-14 ימים (יש גם יותר ארוכים) בהם מנסים המארגנים להכניס מספר רב של אתרים ואטרקציות. פרט לשעות חופשיות רוב הזמן לוח הזמנים צפוף וארוך.

הטיסות לסין ארוכות ומתישות וחברי הקבוצה הם לרוב אנשים מבוגרים, עם כי לעיתים יוצאים גם ילדים לטיול משפחתי. לפני היציאה לטיול נפגשים חברי הקבוצה עם המדריך ומקבלים מידע רחב על סין, ההיסטוריה שלה, ואת לוח הזמנים.

כמעט בכל טיסה לסין יש תיירים מטיולים מאורגנים אבל רוב הטסים לסין הם אנשי עסקים. הרבה עסקים מישראל הועברו לסין, בעיקר בגלל משכורת העובדים הנמוכה בהרבה מאשר המשכורת בישראל, ובעלי העסקים יוצאים מפעם לפעם לסין כדי לעקוב מקרוב אחרי הייצור.
טיולים גיאוגרפיים

טיולים גיאוגרפיים מתקיימים על ידי מספר חברות בישראל. לכל חברה יש את הטיולים שלה ודרכה יוצאים תיירים ישראלים רבים לטיולים מאורגנים ברחבי העולם. מרבית הטיולים משלבים טיולי טבע ומרבית המצטרפים לטיולים גיאוגרפיים הם מטיילים אוהבי טבע.
מידע מפורט בקשר לטיולים גיאוגרפיים אפשר למצוא באתרי האינטרנט של החברות השונות בהם מפורטים היעד, מסלולי הטיול, משך הטיול ועלותו.

יש משפחות שיוצאות לטיולים גיאוגרפיים כחלק מחייהם. כולם חובבי טבע, אוהבים לטייל והטיול מהווה עבורם זמן איכות משפחתי. יש כבר קבוצות קבועות שיוצאות יחד לטיולים משותפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה